Μαθήματα Προχωρημένων


Κάθε Τετάρτη στις 6:00 μαθήματα προχωρημένων
Bridge Deal. Από το Blogger.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Προβολές σελίδας


Τα μαθήματα αρχαρίων ξεκινούν την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου, στις 5 το απόγευμα. Τηλ. επικ. 6973320528
Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

Αποτέλεσμα εικόνας για νίκος καζαντζάκης
Ο Νίκος Καζαντζάκης (1883-1957) ήταν Έλληνας συγγραφέας, πεζογράφος, λογοτέχνης μυθιστοριογράφος, δημοσιογράφος, πολιτικός, μουσικός, θεατρικός συγγραφέας, ποιητής και φιλόσοφος, με πλούσιο λογοτεχνικό, ποιητικό και μεταφραστικό έργο. Αναγνωρίζεται ως ένας από τους σημαντικότερους σύγχρονους Έλληνες λογοτέχνες και ως ο περισσότερο μεταφρασμένος παγκοσμίως. Έγινε ακόμα γνωστότερος μέσω της κινηματογραφικής απόδοσης των έργων του Ο Χριστός ξανασταυρώνεται, Βίος και Πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά και Ο Τελευταίος Πειρασμός. Ήταν ένας από τους πιο σεβαστούς από το λαό και από τους πλέον αναγνωρισμένους στο εξωτερικό συγγραφείς. Εκείνο που λίγοι γνωρίζουν είναι ότι υπήρξε δεινός πρεφαδόρος και μέγας φιλόσοφος - ψυχολόγος για τους πρεφαδόρους όχι μόνο της Κρήτης αλλά κι όλου του κόσμου.
Η παρακαταθήκη του, πέραν των σπουδαίων έργων του, είναι και τα παρακάτω. Είναι πολλά, θα κουραστείτε λίγο, αλλά δεν ήθελα να περικόψω κανένα.
Δεν ελπίζω τίποτα. Δεν φοβάμαι τίποτα. Είμαι πρεφαδόρος.
Μια πρέφα η ζωή μας... μα προλαβαίνουμε.
Το ότι δεν σολάραμε ποτέ, σημαίνει ότι δεν το ποθήσαμε αρκετά.
Έχεις την τράπουλα, έχεις το κιτάπι, φτιάξε μια πρέφα και μπες στον παράδεισο.
Ν’ αγαπάς την πρέφα, να λες εγώ, εγώ μονάχος μου θα σώσω την παρτίδα. Αν χαθεί, εγώ θα φταίω.
Ε κακομοίρη πρεφαδόρε, μπορείς να πας μέχρι άχροα, να κάμεις ακόμα και εφτάρα, κι εσύ να βουλιάζεις στη μιζέρια φοβούμενος να μπεις στην αγορά μπας και πληρώσεις λίγα καπίκια!
Αν μια πρεφαδόρισσα κοιμηθεί μόνη, ντροπιάζει όλους τους άντρες.
Ο σωστός δρόμος είναι η σολαρία.
Η πέτρα, το σίδερο, το ατσάλι δεν αντέχουν. Ο πρεφαδόρος αντέχει.
Δεν υπάρχουν επιτηδευμένα παιξίματα και αγορές, υπάρχουν μονάχα πρεφαδόροι που τα κουβαλούν αυτά, κι αυτά παίρνουν το μπόι τού πρεφαδόρου που τα κουβαλάει.
Ερχόμαστε από μια σκοτεινή άβυσσο• καταλήγουμε σε μια σκοτεινή άβυσσο• το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Πρέφα.
Αγάπα την πρέφα γιατί είσαι εσύ…
Το πρώτο σου χρέος, εχτελώντας τη θητεία σου στην πρέφα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προϋπήρξαντες δασκάλους σου. Το δεύτερο, να φωτίσεις την ορμή τους και να συνεχίσεις το έργο τους. Το τρίτο σου χρέος, να παραδώσεις στους απογόνους σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσουν.
Υπάρχει στον κόσμο της πρέφας ένας μυστικός νόμος - αν δεν υπήρχε, η πρέφα θα ‘ταν από χιλιάδες χρόνια χαμένη - σκληρός κι απαραβίαστος: το σόλο πάντα στην αρχή θριαμβεύει και πάντα στο τέλος νικάται.
Ολάνθιστος γκρεμός το σόλο στα άχροα.
Τα τετραθέμελα του κόσμου τούτου: πρέφα, κρασί, φωτιά, γυναίκα.
Το μυαλό του πρεφαδόρου είναι ένα κουβάρι κάμπιες. Φύσηξε νοτιά μου, να γίνουν πεταλούδες!
Η πρέφα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδικτυακά θαύματα.
Το πάσο είναι ανανδρία.
Πού να βρω μια ψυχή πρεφαδόρου σαραντασολαρισμένη κι απροσκύνητη, σαν την ψυχή μου, να της ξομολογηθώ;
Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: «Θα τα βγάλουμε; Θα σολάρουμε;» Πολέμα! («Ασκητική»)
Δε ζυγιάζω, δε μετρώ, δε βολεύομαι, δε δειλιάζω, δε πασάρω! Ακολουθώ το βαθύ μου χτυποκάρδι. («Ασκητική»)
Οι πρεφαδόροι δεν πολεμούνε τα σκοτεινά τους πάθη με νηφάλια, αναιμικιά, ουδέτερη, πάνω από τα πάθη αρετή. Παρά με άλλα σφοδρότερα πάθη. («Ασκητική»)
Tι θα πει λεύτερος πρεφαδόρος; Αυτός που δεν φοβάται το σόλο.
Αν μπορείς κοίταξε το σόλο κατάματα και το σόλο θα φοβηθεί και θα φύγει. («Αναφορά στον Γκρέκο»)
Είδα κάποτε μια πρεφαδόρισσα πνιγμένη μέσα στο σόλο και κατάλαβα. («Αναφορά στον Γκρέκο»)
Τι φοβερός ανήφορος από τον πίθηκο στον άνθρωπο, από τον άνθρωπο στον πρεφαδόρο. («Αναφορά στον Γκρέκο»)
Πρέπει να χτυπούμε, να χτυπούμε την αγορά, ως να σηκώσουμε τους άσους, να γλιτώσουμε! («Αναφορά στον Γκρέκο»)
Panos σε συμπαθώ πάρα πολύ. Έχεις τα πάντα εκτός από λίγη τρέλα και όλοι οι πρεφαδόροι χρειάζονται λίγη τρέλα... Αλλιώς δεν μπορεί να σπάσει το σκοινί και να λευθερωθούμε.
Νιώθω σαν να βουτάμε τα κεφάλια μας στα σόλο. Πολλά κεφάλια θα πνιγούν. Μα κάποια στιγμή, θα στερέψουν και τα σόλο.
Όσο υπάρχουν πρεφαδόροι που πληρώνουν σόλο, Θεός δεν υπάρχει! («Οι Αδερφοφάδες»)
Θέλει, λέει, να ’ναι πρεφαδόρος λεύτερος. Σκοτώστε τον! («Οι Αδερφοφάδες»)
Η Κρήτη δεν θέλει νοικοκυραίους πρεφαδόρους, θέλει κουζουλούς πρεφαδόρους. Αυτοί οι κουζουλοί την κάνουν αθάνατη.
Δεν τους φοβάμαι τους συμπαίκτες, αυτοί καταλαβαίνουν και συχωρνάνε. Τους τζογαδόρους φοβάμαι. Αυτοί δεν καταλαβαίνουν και δε συχωρνούν.
Ένιωθα βαθιά πως το ανώτατο που μπορεί να φτάσει ο πρεφαδόρος δεν είναι η Γνώση μήτε η Αρετή, μήτε η Καλοσύνη μήτε η Νίκη• μα κάτι άλλο πιο αψηλό, πιο ηρωικό κι απελπισμένο: Το Δέος, ο ιερός τρόμος.
Το πάσο δεν είναι νίκη, το πάσο είναι τεμπελιά, και μόνο το «παίζω» μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον πρεφαδόρο. (από το «Συμπόσιο»)
Ήταν ένα ωραίο σόλο.
Οι μισές αγορές, τα μισά πάσο, τα μισά παίζω, τα μισά σόλο έφεραν τον πρεφαδόρο στα σημερινά χάλια. Φτάσε, μωρέ πρεφαδόρε, ως την άκρα, βάρα και μη φοβάσαι! Πιο πολύ σιχαίνεται ο Θεός το μισοδιάολο παρά τον αρχιδιάολο! («Βίος και Πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά»)
Η πρέφα είναι πράγμα απλό και λιτοδίαιτο, ένα ποτήρι κρασί, ένα κάστανο, ένα φτωχικό μαγκαλάκι, η βουή της θάλασσας. Τίποτα άλλο. («Βίος και Πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά»)
Η πρέφα όλη είναι μια φασαρία. Μόνο ο θάνατος δεν είναι. Η πρέφα είναι όταν λύνεις το ζωνάρι σου και ζητάς φασαρίες. (σ.σ: δια στόματος Αλέξη Ζορμπά, αν και νομίζω ότι η φράση υπάρχει μόνο στην ταινία)
Αυτό που θέλω ν’ αφήσω πίσω μου είναι ένα καμένο κιτάπι. Τίποτ’ άλλο δε θέλω ν’ αφήσω. (δια στόματος Αλέξη Ζορμπά)
Ο Panos έφτιαξε τον διαδικτυακό πρεφαδόρο με το κιτάπι. Το κιτάπι ανήκει στη πρέφα. Και η πρέφα ανήκει σε όλους.
Είπα στον Panos: «Καρντάσι, μίλησέ μου για τον διαδικτυακό πρεφαδόρο». Κι ο Panos άνθισε. («Ο Φτωχούλης του Θεού»)
Εγώ κοιτάζω κάθε στιγμή το σόλο• το κοιτάζω και δε φοβούμαι• όμως και ποτέ, ποτέ δε λέω: Μου αρέσει. Όχι, δε μου αρέσει καθόλου!
Aπό τα καλά κερδεμένα καπίκια παίρνει ο διάολος τα μισά, από τα κακά κερδεμένα, παίρνει και τον πρεφαδόρο.
Aλίμονο σε όποιον ζει στην έρημο και θυμάται τα σόλο του.
Tίποτα γενναίο δεν μπορεί ο αρχάριος πρεφαδόρος να κάμει στον κόσμο, αν δεν υποτάξει τη ζωή του σ' έναν δάσκαλο ανώτερό του.
Κάθε πρεφαδόρος που δεν παίρνει, έστω και μια φορά στη ζωή του, μια γενναία απόφαση, προδίνει τη πρέφα. («Ο Χριστός ξανασταυρώνεται»)
Αν δε δει ο Θεός χέρι πρεφαδόρου, δε βάζει μήτε κι αυτός το δικό του. («Καπετάν Μιχάλης»)
Σα δεν φτάσει ο πρεφαδόρος στην άκρη του γκρεμού για σόλο, δεν βγάζει στην πλάτη του φτερούγες να πετάξει.
Η marinikol είναι ο θηλυκός Panos.
Το σολάρισμα είναι ποιότητα, δεν είναι ποσότητα, αυτό είναι το μεγάλο, πολύ απλό μυστικό.
Τι θα πει σόλο; Να ζεις όλες τις δυστυχίες. Τι είπαμε θα πει; Να κοιτάς με αθόλωτο μάτι όλα τα σκοτάδια. Έτσιιι !
Το σωστό παίξιμο στη πρέφα είναι κομμένο στο μπόι του πρεφαδόρου. Δεν είναι σπάνιο πουλί να το κυνηγούμε πότε στον ουρανό, πότε στο μυαλό μας. Το σωστό παίξιμο είναι ένα κατοικίδιο πουλί στην αυλή μας.
Τι με ρωτάς για την καρδιά του αμαρτωλού πρεφαδόρου; Εγώ κατέχω την καρδιά του ενάρετου, κι είναι όλοι οι δαιμόνοι μέσα μου.
Ο άνθρωπος βιάζεται, ο πρεφαδόρος δε βιάζεται. («Ο Τελευταίος Πειρασμός»)
Ρωμιοί πρεφαδόροι είναι αυτοί, ανάθεμά τους! Αν δεν μας τύχαιναν στη στράτα μας, θα ’χε φάει τώρα η Τουρκιά τον κόσμο! (ο πασάς στο «Ο Χριστός ξανασταυρώνεται»)
Όλα μάταια, και μόνο η πρέφα, σαν το κρασί, μας ξεγελάει και μας σηκώνει λίγο. (από το «Συμπόσιο»)
Η πρέφα πρέπει να ‘ναι ένα βουνό χοιρινό κρέας, να χωθείς μέσα, μια χαβούζα κρασί, να μπεις να κολυμπήσεις, κι όχι ένα μεζεδάκι! (από τον «Καπετάν Μιχάλης»)
Μωρέ, τον πρεφαδόρο μην τον κλαις, όσο κι αν σολαρίζει!
Κι αν σολαρίσει μια και δυο, πάλε θα βγάλει τα «πουλιά»,
πάλε θα βάλει το σκουφί στραβά, τον κατηφέ στο αυτί του
και πάλε οι φίλοι του θα θρονιαστούν για μιαν ακόμα πρέφα!
(από την «Οδύσσεια»)
Καβάλα απάνω σε ίσκινα άλογα τους ίσκιους κυνηγούμε•
ίσκιος κι ο θάνατος, και κυνηγάει τον ίσκιο της ζωής μας.
Κρασί δεν είναι, αδέρφια, η πρέφα μήτε γλυκιά γυναίκα,
μήτε και βιος μες στα κελάρια σας μήτε και γιος στην κούνια•
έρμο τραγούδι ’ναι ακατάδεχτο και σβήνει στον αγέρα!
(από την «Οδύσσεια»)


Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016

Πάτησα το ? και η προτεινόμενη αγορά ήταν Πάσο!!! Δηλαδή σε άνοιγμα του συμπαίκτη με τρίφυλλο φιτ και 9 πόντους πρέπει να πασάρετε!!! Όπως καταλαβαίνετε έχετε έναν επιπλέον λόγο να μην εμπιστεύεστε το πρόγραμμα!
Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016
Γιατί αυτό σημαίνει ότι έχουμε κάποιο τετράφυλλο πλευρικό χρώμα που μπορεί να αποδειχθεί πολύ καλύτερη επιλογή για ατού από το χρώμα του weak!


Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016
Ο Καναδός Eric Kokish επινόησε μία μέθοδο αξιολόγησης, που είναι συνδυασμός του long και του short game try, ενώ υπάρχει και ερώτηση για την ποιότητα των ατού.

Έστω ότι η αγορά πάει ως εξής: 1- 2♠. Τώρα η αγορά 2ΧΑ από τον ανοίξαντα είναι συμβατική (έχει ήδη συμφωνηθεί το χρώμα των ατού) και ζητάει από τον συμπαίκτη του να περιγράψει το χέρι του, αγοράζοντας το χρώμα στο οποίο έχει αξίες (το χρώμα στο οποίο αν γινόταν long game try, θα αποδεχόταν πηγαίνοντας μανς). Αγορά άλλου χρώματος είναι short game try (δείχνει singleton) και δείχνει ότι ψάχνει αξίες στα άλλα χρώματα μόνο.

Αναλυτικά, μετά από 1-2:
1.        3♣: Short Game Try (σόλο σπαθί)
2.        3: Short Game Try (σόλο καρό)
3.        3: Short Game Try (σόλο κούπα)
4.        2ΝΤ: ρελέ, ζητάει να μάθει σε ποιο χρώμα έχει αξίες ο συμπαίκτης. Ο απαντών συνεχίζει αγοράζοντας το χαμηλότερο χρώμα στο οποίο θα αποδεχόταν ένα long game try. Με αξίες στα καρά και στις κούπες, θα αγόραζε 3, δείχνοντας παράλληλα ότι δεν έχει ενδιαφέρον στα σπαθιά.Αν υπάρχει χώρος, ο ανοίξας μπορεί να συνεχίσει ρωτώντας συγκεκριμένα και για κάποιο άλλο χρώμα.

Πχ η αγορά θα μπορούσε να εξελιχθεί ως εξής: 1 - 2 - 2Ν (Πού έχεις αξίες;) - 3♣ (Σπαθιά, ίσως και σε ανώτερο χρώμα) - 3 (Έχεις και αξίες καρό;) - 3 (Όχι, έχω στις κούπες) - 4

Όταν το φιτ βρίσκεται στις κούπες, τότε το επόμενο βήμα είναι ρελέ (αντίστοιχο του 2ΧΑ της πρώτης περίπτωσης) ενώ το 2ΧΑ δείχνει σόλο πίκα. Αυτό γίνεται για οικονομία χώρου, ώστε να μπορεί ο απαντών να περιγράψει αν έχει αξία στις πίκες, χωρίς να χρειάζεται να υπερβεί το χρώμα του φιτ στο επίπεδο 3.

Άρα, μετά από 1-2:
1.        2ΝΤ: Short Game Try (σόλο πίκα)
2.        3♣: Short Game Try (σόλο σπαθί)
3.        3: Short Game Try (σόλο καρό)
4.        2: ρελέ, ζητάει να μάθει σε ποιο χρώμα έχει αξίες ο συμπαίκτης. Αν ο απαντών έχει αξία στις πίκες, τότε το δείχνει αγοράζοντας οικονομικά 2ΧΑ. Άρα μία αγορά 3♣ ή 3 εκτός του ότι περιγράφει πού έχει αξίες το χέρι του, αρνείται ταυτόχρονα και αξίες στις πίκες.

Ο τρίτος τρόπος για Game Τry είναι με αγορά του χρώματος των ατού στο επίπεδο τρία:
1- 2- 3:  Αυτή η αγορά, σε αντίθεση με τα γνωστά (ότι δηλαδή είναι μπαράζ), δεν είναι αγορά sign-off αλλά ζητάει την ποιότητα στα ατού.

Ο απαντών, αν θεωρεί ότι την καλύπτει (πχ με A10xx ή με KQx) αγοράζει την μανς στο χρώμα. Από την άλλη, αν έχει το maximum της απάντησης του (10 πόντους) αλλά όχι καλά ατού, μπορεί να δοκιμάσει την μανς στα 3ΝΤ.



Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016
Οι ομάδες της Τετάρτης θα ξεκινούν στο εξής στις 5 και 20 ακριβώς
Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016
Η αγορά πάει ως εξής:
Στην αγορά 1 ♣ - Πάσο - 1 ♦ - 2 Χωρίς Ατού, οπότε ρωτάει ο ανοίξας:
- τι σημαίνει το 2 ΧΑ;
- Αφύσικο Χωρίς Ατού, τα μινέρ.
- Μα τα μινέρ τα αγοράσαμε εμείς, του λέει, για να λάβει την απάντηση:
- Δεν με ενδιαφέρει τι αγοράσατε εσείς, εγώ τον συμπαίκτη μου εμπιστεύομαι!!!


Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016
Την Τετάρτη 12 Οκτωβρίου οι ομάδες θα γίνουν στο ξενοδοχείο Imperial, στις 6.


Ξεκινούν αυτή την εβδομάδα τα μαθήματα για όλους τους παίκτες του ομίλου.

Συγκεκριμένα, τις Δευτέρες στις 7 ακριβώς θα γίνονται μαθήματα εκτέλεσης, άμυνας και αγορών για παίκτες που παίζουν τουλάχιστον έναν χρόνο. Θα συζητηθούν οι βασικές τεχνικές εκτέλεσης και άμυνας και μετά θα αναπτυχθούν αγοραστικά θέματα.

Τις  Πέμπτες στις 9 θα γίνονται μαθήματα προχωρημένων. Θα γίνει μια σύντομη επανάληψη των περυσινών μαθημάτων και, περίπου σε δύο μήνες, θα ξεκινήσουμε την ανάπτυξη του αγοραστικού συστήματος 2/1 (two over one game forcing). Η Ομοσπονδία έχει τυπώσει, μεταφρασμένο στα ελληνικά, το βιβλίο "2/1 game forcing" των Audrey Grant και  Eric Rodwell (ένα από τα δύο πιο κλασσικά βιβλία για το 2/1) και μας έχει δώσει μερικά αντίτυπα που μπορούν να λειτουργήσουν δανειστικά.

Υπενθυμίζεται ότι τα μαθήματα είναι δωρεάν και ανοιχτά σε όλους τους αθλητές του ομίλου.









Αυτόματη ενημέρωση

e-mail:

Αναζήτηση

Πρόσφατα Άρθρα

Παλαιοτερα Αρθρα